Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Технологии
  3. Списъкът на компаниите, които се отказват от реклама в „X“ расте

Технологии

Списъкът на компаниите, които се отказват от реклама в „X“ расте

Списъкът на компаниите, които се отказват от реклама в X расте - Tribune.bg
Снимка:
© БГНЕС

След като от IBM заявиха, че спират рекламата си в X поради доклад, в който се съобщава, че реклами на компанията се показват до пронацистки постове в X. Групата с нестопанска цел Media Matters добави и Apple, Disney, Comcast, Lionsgate Entertainment, както и Paramount Global към списъка на компаниите, които спряха рекламата си в социалната мрежа на Илон Мъск.

Отливът на известни рекламодатели идват след като ексцентричният милиардер и собственик на социалната мрежа „X“, известна доскоро като „Twitter“, подкрепи антисемитска теория на конспирацията, предаде АФП.

„Големите компании обявяват, че ще преустановят всякаква реклама“, заявиха от групата Media Matters на уебстраницата си, като публикуваха и текущия списък с отказалите да рекламират в „X“.

„Lionsgate спря рекламата в X заради неотдавнашните антисемитски туитове на Илон Мъск“, заяви говорител на компанията за производство и разпространение на филми.

Всъщност Илон Мъск е отговарил на антисемитски пост в „X“ с думите: „Вие казахте действителната истина“.

В отговор на това от Белия дом осъдиха най-богатия човек в света, за „отвратително насърчаване“ на антисемитизма.

Оригиналният пост беше възприет от Белия дом и американските медии като препратка към дългогодишна конспиративна теория сред белите супремасисти, според която евреите имат таен план за вкарване на нелегални имигранти, за да отслабят бялото мнозинство.

Позовавайки се на публикацията на Мъск, говорителят на Белия дом Андрю Бейтс заяви, че е „неприемливо“ да се повтаря такава „отвратителна лъжа“.

„Осъждаме най-остро това отвратително насърчаване на антисемитската и расистката омраза, което противоречи на основните ни ценности като американци“, каза още Бейтс.

Анкети