Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Автомобили
  3. Целта постигната: Мъск напусна Китай по-близо до разрешение за Autopilot в страната

Автомобили

Целта постигната: Мъск напусна Китай по-близо до разрешение за Autopilot в страната

Целта постигната: Мъск напусна Китай по-близо до разрешение за Autopilot в страната - Tribune.bg
Снимка:
© БГНЕС

Шефът на Tesla Елон Мъск излетя от Пекин след кратко посещение в Китай, по време на което компанията му си осигури ключово разрешение за най-големия пазар на електрически автомобили в света.

Илон Мъск на визита в Китай, най-големия пазар за електромобили в света

Мъск пристигна на 28 април за второто си пътуване до Китай за по-малко от година, като се срещна с високопоставени служители, включително с премиера Ли Цян, докато се опитваше да подобри състоянието на Tesla в условията на силна конкуренция от страна на местни производители на електромобили като BYD.

BYD взе лидерската позиция по продажби в Китай, Tesla опитва да компенсира с ефективен маркетинг

В същия ден произвежданите на място модели на американския гигант бяха включени в списъка на електромобилите, които отговарят на китайските изисквания за сигурност на данните за интелигентни автомобили, с което беше преодоляно ключово регулаторно препятствие.

Мъск се качи на частния си самолет на столичното летище в Пекин малко преди 13:00 ч. местно време, а според китайското приложение за проследяване на полети самолетът е бил насочен към Анкоридж, Аляска.

Въпреки нарастващия пазарен дял на местните производители, автомобилите на Tesla остават сред най-продаваните в Китай.

Фирмата работи за увеличаване на продажбите чрез функциите си Автопилот и Пълна възможност за самостоятелно управление (FSD), които трябва да бъдат съобразени със строги закони за защита на данните и неприкосновеността на личния живот.

Изглежда, че тя се приближава към това одобрение, като си партнира с китайския технологичен титан Baidu за карти и навигация, съобщи „Блумбърг“.

Тези усъвършенствани функции за асистирано шофиране не правят автомобилите напълно автономни, а Tesla предупреждава, че възможностите за автопилот и FSD трябва да се използват под надзора на водача.

Компанията продава FSD на собствениците на Tesla срещу 8000 долара в Съединените щати или срещу месечен абонамент от 99 долара.

Tesla не отговори на запитванията на АФП относно FSD в Китай и партньорството с Baidu.

По-рано този месец, в отговор на въпрос в социалната си платформа X, Мъск заяви, че наличието на FSD в Китай „може да е възможно много скоро“.

Този доклад се появи ден след като Китайската асоциация на автомобилните производители заяви, че Модел 3 и Модел Y на Tesla са в съответствие със законите за сигурност на данните.

Анкети