Последвайте ни: Facebook Twitter Instagram RSS
Търсене Меню
  1. Начало
  2. Парите
  3. Нова бронзова ера: Британците се запалиха по изкуствен тен, вдигнаха продажбите с 16% за година

Парите

Нова бронзова ера: Британците се запалиха по изкуствен тен, вдигнаха продажбите с 16% за година

Нова бронзова ера: Британците се запалиха по изкуствен тен, вдигнаха продажбите с 16% за година - Tribune.bg
Снимка:
© pixabay

Продажбите на автобронзанти са се увеличили с 16% в сравнение с миналата година. Това се дължи на лошото време, предава Sky News.

Британците може да не са успели да работят върху тена си навън, но това не ги е спряло да се насочат към магазините.

През юни се наблюдава най-бързото нарастване на месечното посещение на супермаркети досега тази година, като хората са направили 2% повече пътувания до магазините през този период, отколкото преди една година.

Пазарът на автобронзанти се оценява на 582,2 милиона паунда в Обединеното кралство, като се очаква да нарасне до 746,3 милиона паунда до 2027 г., според производителя на продукти за красота THG Labs.

Той има втория по големина световен пазар за автобронзанти, като популярността му нараства с появата на по-голямо разнообразие от продукти, съобразени с различните типове кожа.

Притесненията за здравето относно излагането на ултравиолетови лъчи също предизвикаха нарастването на популярността на продуктите за придобиване  особено сред по-младите потребители.

„Поколението Z е много по-наясно с рака на кожата и общото увреждане от слънцето“, казва Джордж Драйвър, редактор в списание Elle UK.

„Носенето на SPF на лицето се превърна в част от ежедневната грижа за кожата. Никой не иска естествен тен.“

Анкети